torsdag 29. april 2010

To år

I går hadde Ole og jeg to-årsjubileum, vi hadde planlagt museumsbesøk og middag om kvelden. Jeg våknet selvfølgelig med vondt i magen. Det føltes ut som jeg ikke hadde spist på dager.

På vei bort til California Academy of Science fikk vi oss noe mat, og det gikk litt bedre. Det var helt til vi hadde betalt inngangspenger og fått sett litt på fiskene, da måtte jeg faktisk bare parkere rompa på en benk, for jeg fikk vondt i hele kroppen, til og med fingrene. Det endte med andre ord med taxi tilbake til hotellet.

Etter å ha sovet i to timer gikk det heldigvis litt bedre, og vi fikk gått å sett litt ved Union Square og området rundt. Det var et stykke å gå, så i tillegg til shopping fikk vi gått av oss noen kilo.

Vi hadde bestilt bord på Millenium, en litt finere vegansk restaurant. Her spiste vi utrolig god mat og hadde det veldig fint, selv om vi irriterte oss over nabobordet som laget utrolig mye bråk. Jeg tror det var bra vi sparte Millenium til en litt spesiell anledning, ettersom måltidet var det dyreste til nå.

Etterpå stresset vi veldig for å finne en fotoboks vi kunne ta bilde i, noe det utrolig nok er lite av i USA. Da vi endelig fant en var den selvfølgelig slått av, typisk vår flaks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar