mandag 26. april 2010

Berkeley

I går reiste vi en tur til Berkeley, som ligger utfor både San Francisco og Oakland. Vi gikk en tur opp til Universitetet, og tittet litt i parken. Der var det utrolig sjarmerende og vakkert, med ekorn som lekte seg og fugler som kvitret.

I selve sentrum av Berkeley fant vi ikke så mye å gjøre. Vi fikk spist litt lunsj før vi gikk på biblioteket for å låne en datamaskin. Her klarte selvfølgelig, den nye, lommeboken min å hoppe ut av vesken den lå i. 5-10 min etter at vi gikk fra biblioteket oppdaget jeg tapet og sprang tilbake, uten hell... Noen hadde allerede tatt den. Bastards! Ta pengene og la lommeboka ligge.

Med en liten demper på dagen satte vi kursen tilbake til hotellet, for å hente passet mitt. Alt av ID var jo borte (og jeg regnet med jeg måtte ha ID for å anmelde det hele). Da vi hadde hentet passet og kommet oss til en politistasjon, viste det seg at vi måtte tilbake til Berkeley for å anmelde det.

Dagen endte med litt shopping og Ole fikk seg en spontan-tattoo, på Black Heart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar